1 juillet 2010

Soirée de gala pour la World Childhood Foundation à Londres

Hier soir, la princesse Madeleine a repris ses activités officielles depuis sa rupture avec son fiancé Jonas Bergström en avril dernier. Elle était l'hôtesse d'une grande soirée de charité donnée pour la World Childhood Foundation. La réception avait lieu à Londres. La princesse a cependant refusé de s'adresser aux médias mais elle est apparue radieuse pour cette première sortie officielle.



Tenue de Madeleine

Robe longue AMANDA WAKELEY

 

Escarpins MANOLO BLAHNIK

 

Mianudière BOTTEGA VENETA

5 commentaires:

  1. Quand on est single...on est plus jolie...

    RépondreSupprimer
  2. JOSEPHINE



    Jag hade aldrig föreställt mig en dag att falla i kärlek med en prinsessa! 1 år

    Eller ännu värre, har akut attraktion för en av de vackraste gudinnorna! 2 år

    Igår, jag vädjar till mina arkiv sektor HJÄRTA: kärlek och vishet! 3 år

    Och jag har sökt mitt minne genom att gå igenom alla journaler och fall CD! 4 år

    En intermittent kär i en prinsessa är synonymt med galenskap eller adeln? 5 år

    X (proof) tre är den positiva inställning som gör mig ditt vackra finess och klass! 6 år

    Loving en prinsessa påskyndar hjärtfrekvens de säger att det aldrig slut! 7 år

    Nej absolut inte det är inte alla eller blyghet eller underlägsenhet eller svaghet! 8 år

    Ändå var det på grund av skillnader med tiden de fortfarande ner! 9 år

    Okända för er och jag räknar fortfarande mitt hus och jag själv våndan! 10 år

    Verkligen är vad jag har alla tillgångar som skall till din HÖGHET: position och klass? 11 år

    Tja jag har en kulturell bakgrund mycket låg och mycket hög klass! 12 år

    Respectively: Franck Dubosc Gad Elmaleh och av dem där "kommer att bli fler spår! 13 år

    Soigneusement ( artistiquement parlant ) en s'inclinant, ils vont me laisser leurs places !14 ans

    Som sammankallande Jean-Luc Delarue måste vara försiktiga så att denna diskussion även hans! 15 år

    Det är ett format (TV-program) som jag skrev själv och styrelsen och min! 16years

    Stay trogen i kärlek Prinsessan Madeleine är speciellt min käpphäst! 17 år

    Och även om allt går fel kriser problem och tvister, även om det i mitt hjärta att vaktel! 18

    MADELEINE THERESE AMELIE JOSEPHINE prinsessa och hertiginna du heter! 19 år

    Varje gång jag drömde om dig, ditt namn ... bokstav i speled! 20 ans

    Tro inte att jag är FOOL ... MAHBOUL ... galen eller ... MADE! 21 ans

    Även om ... i Tunisien jag föddes ... och ... I ITALIEN I'm ... MADE! 22 ans

    LASSAAD BB mitt namn är, och det betyder ... den mest glada! 23 ans

    Enkelt för dig, om du väljer att bjuda in mig, så jag blev mest tur! 24 ans

    Jag är säker på att du är ... VACKRASTE prinsessa ... i världen! 25 ans

    Ingen annan hade din skönhet, ... ser ... som är som en exotisk Rare Bird! 26 ans

    Slutet av din andra historia ... jag drömmer om att bli din ... första och sista ... för människor ... det

    TREDJE! 27 ans





    Akrostikon:

    HAPPY BIRTHDAY MADELEINE

    RépondreSupprimer
  3. Nice to see her happy and smiling again! Beautiful dress.

    RépondreSupprimer
  4. Superbe princesse Madeleine ! si seulement elle pouvait tomber amoureuse d'un vrai prince...

    RépondreSupprimer
  5. Elle est superbe. Attendons le prochain prince charmant.

    RépondreSupprimer